3.10.2008 г.

Честито възкресение блогово

Почти цяла година мина, откакто писах последно. Едва ли някой е поглеждал насам през това време.
През това време аз......сори пичове! Това е типично изречение за средностатистическия блог, но в първия си пост съм писал, че тука няма пиша за личния си живот. Просто блогове, които са пълни с "къде ходих последния уийкенд", "коя работа напуснах", "каква работа почнах", "кое гадже скъсах", "с кое гадже тръгнах", "какъв е цвета на тоалетната чиния на която срах за последно" с лопата да ги ринеш из виртуалното пространство. Аз съм оригинален! Не искам да приличам на останалата част от "личните" блогъри. Едвали някой личния ми живот. Всъщност като се замисля, в нета е пълно с клюкари и воайори, които само дебнат на кой какво ще се случи и са жадни да се присмиват на чуждото нещастие. Такива хора са много - нима заради това предавания като биг брадър не са с висок рейтинг. Аз не съм дошъл тука да правя блог брадър я!

Това, което можете евентуално да прочетете тука ще са тривиални теми от ежедневието и това, което се случва около нас. Където е уместно ще се шегувам, а където трябва даже ще псувам. Освен това ще пиша за музика, която ми харесва и която не ми харесва, ще пиша и за литература, филми и други форми на изкуството. Освен това ще пиша и за наука, за здраве, за спорт и за програмни езици(какво да правиш - професионално изкривяване).

Няма коментари: